فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

 

 

http://files.appsgeyser.com/lox%20android.apk
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب:, | 16:44 | نویسنده : اسیر عشق |

http://files.appsgeyser.com/lox%20android.apk
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب:, | 16:39 | نویسنده : اسیر عشق |

img

کیوکوشین با 1000 روز تمرین آغاز میشود و با 10000 روز تمرین به اوج خود میرسد


تقديم به سوساي اوياما استاد فقيد و بنيانگذار کيوکوشين کاراته
اس

هدف اين سايت صرفا آشنا کردن رزمي کاران و هنرجويان با کاراته آزاد-کيوکوشين و مستقل از سبک و طرفداري از گروه خاصي میباشد

تنها راه نجات کیوکوشین کاراته ایران و پیشرفت آزاد کاران ایرانی در مسابقات جهانی متحد کردن کلیه سبکهای آزاد به یک سبک واحد میباشد
http://files.appsgeyser.com/lox%20android.apk
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:, | 19:41 | نویسنده : اسیر عشق |

درواقع موضوع  امروز صحبت من در مورد شیهان احمد پور محسنی و کنجی میدوری است:

1ـ کنجی میدوری نماینده سبک کیوکوشین بین المللی در فدراسیون جهانی کیوکوشین

2ـ احمد پورمحسنی نماینده سبک کیوکوشین بین المللی در کشور

کنجی میدوری یکی ازابرقدرت های کیوکوشین در جهان که با سنگین وزن ترین قهرمانان جهان به مبازه پرداخت وبا ضربات بسیار خیره کننده خود تمام حریف های قدرتمند خود راه از پای درآورد تمرینات او به حدی سخت ودشوار هستند که میتواند 300نفر از قهرمانان کیوکوشین را نفس بیاندازد ولی چون ورزشکاران ما از اطلاعات کافی برخوردار نیستند ورسانه از این ورزشکار نیرومند خبری ندارند اورا در رسانه های خود قرار نمیدهند.

 

احمد پور محسنی شخصی نیرومند با روهیه استوار و با تجربه او دربیش از 72 مسابقه حضورداشته است و در همه آن ها موفقیت های خوبی داشته است دارای کمر بند دان 7 در ژاپن توسط کنجی میدوری او شخصی بسیار علاقه مند به ورزش وبسیار پر انرژی بدن بسیار قدرتمند اما بازهم به دلیل نبود اطلاعات اوهم در رسانه های زیادی قرار ندارد 

http://files.appsgeyser.com/lox%20android.apk
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:, | 19:38 | نویسنده : اسیر عشق |

داوري در كيوكوشين

قوانين داوري در مسابقات كيوكوشين

 

لطفا براي مطالعه قوانين داوري در كيوكوشين به ادامه مطلب مراجعه كنيد.

وظایف داور وسط ونحوه ورود به تاتامی وشروع مسابقه:
با وارد شدن همراه داوران گوشه از سمت راست تاتمی(از قسمت راست سرداور)با احترام به سر داور و تاتمی در جلوی داوران گوشه وارد تاتمی گشته و روبروی سر داور و روی خط کناری تاتمی و داوران گوشه به ترتیب دو نفره در طرفین سر داور می ایستند و داور وسط با یک قدم به جلو اعلام احترام به سر داور(شین پا نی ری)و بعد بر روی پای چپ و از سمت چپ چرخیده رو به تماشاگران اعلام احترام(شومنی ری)کرده وبعد به وسیله علامت دست به داوران گوشه و متقابلا داوران گوشه به داور وسط اعلام احترام (اوتاگانی ری)می نماید.
با علامت دو دست باز(کف بعد دستها رو به زمین)با گفتن (شو میته)دو بازیکن را به طرف خود هدایت کرده از نشستن داوران گوشه(که در فصل خود توضیح خواهم داد)داور وسط با اشاره سر داور از سمت راست خود داوران گوشه و وقت نگهدار و طبال را با اشاره آماده کرده وو بازیکن سمت راست را با گفتن کلمه(آکا دوزو موتنی ایچی)و بازیکن سمت چپ را با گفتن (شیرو دوزو موتنی ایچی)به جایگاه خود دعوت مینماید.
و باکف دو دست به سوی سرداور اعلام (شین پا نی ری)مینمایدو بعد به وسیله دو دست مشت شده به طرفین سر خود اعلام (شو شینی ری)میکندکه در اینجا دو مبارز به داور وسط وداور وسط به آنها احترام میگذاردو مجددا با دو دست مشت شده روبروی هم دو مبارز را با گفتن (او تگانی ری)به احترام به یکدیگر دعوت مینماید.
در داوری سبکهای آزاد کاراته برای شروع هاجیمه وبرای خاتمه مسابقه یامه و برای نگه داشتن مسابقه به هر دلیل مته و برای شروع مجدد زوکو گفته میشود.

طریقه امتیاز و خطا دادن داور وسط

متیاز ایپون:
داور وسط بعد از مته گفتن با رای اکثریت داوران گوشه با گفتن آکا(باند قرمز)یا شیرو (باند سفید)و نشان دادن نوع ضربه (دست یا پا)با کشیدن دست به بالا در طرفین سر در زاویه 150درجه کلمه( ایپون)را ادا میکند لازم به ذکر است دست علامت دهنده به صورت (شوتی اوچی)میباشد.

امتیاز وازاری:
داور وسط با گفتن مته با رای اکثریت داوران گوشه با گفتن آکا یا شیرو و نشان دادن نوع ضربه با دست به صورت افقی 90درجه اعلام (وازاری)مینمایدو در این حالت کف دست رو به زمین است.

هی که واکه (مساوی):
بعد از خاتمه وقت قانونی داور وسط (هانتی)داده واگر رای اکثریت مساوی بود با گفتن( هی که وا که) ونشان دادن دست به صورت ضربدر به جلو (که دست راست روی دست چپ باشد)اعلام مساوی مینماید.

جی کان (تایم اوت):
با گذاشتن کف دست چپ روی انگشتان دست راست به وقت نگهدار اطلاع داده تا وقت را قطع نماید.

جوگای(خارج شدن از تاتمی):
داور وسط بعد از مته گفتن و با انگشت سبابه خود مبارزی را که از خط تاتمی بیرون رفته متوجه خارج شدن میکند و در مرحله اول یک تذکر میدهد.

خطای شیکاکو:
داور وسط با گفتن مته با رای اکثریت داوران گوشه با گفتن آکا یا شیرو وبا گفتن نوع خطا (هانسوکو شیکاکو)و با نشان دادن انگشت سبابه با دست کشیده به طرف صورت حریف خطا کننده اعلام رای کرده و مبارز را از مسابقه اخراج مینماید.

خطای جن تن :
داور وسط با گفتن مته با رای اکثریت داوران گوشه با گفتن آکا یا شیرو وبا گفتن نوع خطا و با نشان دادن انگشت سبابه با دست کشیده به طرف قفسه سینه حریف خطا کننده در زاویه 90 درجه اعلام (هانسوکو جن تن )میدهد.

خطای چویی:
داور وسط با گفتن مته با رای اکثریت داوران گوشه با گفتن آکا یا شیرو وبا گفتن نوع خطا و با نشان دادن انگشت سبابه با دست کشیده به طرف زانوی خطا کننده در زاویه 45 درجه اعلام (هانسوکو چویی)میکند.

کی کو کو:
داور وسط با گفتن مته با رای اکثریت داوران گوشه با گفتن آکا یا شیرو وبا گفتن نوع خطا و با نشان دادن انگشت سبابه با دست کشیده به طرف زمین و انگشت پای خطا کننده اعلام (هانسوکو کی کو کو)میکند.

وظایف دا وران گوشه:
داوران گوشه بعد از احترامات ذکر شده از سمت راست و چپ داور وسط بترتیب اینکه هر کدام ازداوران وسط پشت سر داور وسط باید بر روی صندلی های طرفین نزدیک داور وسط نشسته و داوران بعدی بر روی صندلی های جلو داور وسط بنشینند.

نشستن داوران گوشه باید به صورت خبردار و پرچم قرمز به سمت باند قرمز و پرچم سفید به سمت باند سفید در دست گرفته شود و مچ دست بر روی زانوها قرار بگیرد.

طریقه امتیاز و خطا دادن داوران گوشه:

امتیاز ایپون:
با دیدن نوع ضربه آکا یا شیرو پرچم کشیده و مورب رو به بالا وطرفین برده میشود همراه با سوت قوی و سریع.

وازاری:
پرچم به صورت افقی به( موازات شانه)و به پهلوی بدن برده میشود همراه با سوت سریع.

هی که وا که:
دو پرچم به صورت ضربدر و قرمز روی سفید قرار میگیرد.

مینای:
ندیدم-دو پرچم بصورت ضربدر و قرمز روی سفید روبروی صورت قرار میگیرد.

میتو میزو- تری ماسن:
اتفاق قابل توجهی نیفتاده است و یا مورد قبول نیست- پرچم ها در طرفین زانو حرکت کرده به همراه چند سوت آرام

جوگای:
در سمتی که مبارز از تاتمی خارج شده باشد پرچم را به زمین زده و سوت ممتد وکم صدا زده میشود.

خطای شیکاکو:
حرکت 45 درجه پرچم بصورت سریع و بالای سر و سوت ممتد زده میشود.

خطای جن تن :
حرکت 45 درجه پرچو در زایه 90 درجه بدن بصوزت سریع همراه با سوت ممتد.

خطای چویی:
با حرکت 45 درجه در زاویه 45 درجه بدن بصورت آرام و همراه با سوت ملایم و ممتد .

کی کو کو:
حرکت 45 درجه پرچم که دستها به موازات پاها میباشد از مچ حرکت کرده بصورت آرام وبا سوت ملایم.

اسامی خطاهادر داوری:

هانسوکو-خطا

تذکر کوچک- ایچی و نیki ko ko (کی کو کو)

جریمه خطای کوچک – ایچی و نیchui(چویی)

جریمه خطای متوسط – ایچی و نیgenten(جن تن)

جریمه خطای بزرگshik kaku(شیک کاکو-اخراج)

اسامی امتیازها در داوری:

نصف امتیاز waza ari (وازاری)

امتیاز کاملippon (ایپون=ضربه فنی)

 


ضربات خطا در مبارزه و اعلام داور وسط:

ضربه به صورت با دست و آرنج ( هانسوكو جودان سوكي – هانسوكو هيجي جودان)

لگد به بیضه ( هانسوكو كين گري)

هل دادن با کف دست ( هانسوكو شوتِي)

گرفتن لباس يا دست ( هانسوكو سوكامي)

خروج از تاتمی ( هانسوكو جوگاي)

http://files.appsgeyser.com/lox%20android.apk
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:, | 19:38 | نویسنده : اسیر عشق |

بدنسازي در كيوكوشين

بدنسازي اصولي در كيوكوشين

 

لطفا براي مطالعه متن به ادامه مطلب مراجعه كنيد.

در سیستم كیوكوشین كاراته داشتن سینه ستبر و قفسه سینه قوی از عوامل مهم در انجام مبارزات است چرا كه ضربات آزاد دست كه بدون حفاظ و استفاده از دستكش در مبارزات به سینه اصابت میكند می تواند آسیبهای جدی و جبران ناپذیری برای فرد مورد حمله از خود بجا بگذارد .از این رو تقویت عضلات سینه و بالا سینه برای یك مبارز امری است مهم . پرس سینه (روی میز مسطح) بالا سینه (روی میز شیب دار) روی میز پرس به پشت بخوابید, دستها را برای گرفتن میله هالتر كمی از عرض شنه بازتر كنید , وزنه را از جا كنده و به آرامی به سمت پائین هدایت كنید و عمل (دم) تنفس را اجرا كنید میله هالتر را تا سطح سینه پائین آورده و سپس درهمان مسیر وزرنه را به بالا برده و عمل بازدم را انجام دهید این حركت را نیز به تعداد كافی یا تعیین شده تكرار كنید . با اضافه كردن تدریجی وزنه به منظور افزایش حجم عضلانی , شما می توانید در 3 یا 4 ست و تكرار 8 تا 12 مرتبه پرس سینه را اجرا كنید.


1- قفسه سینه عمود با ماشین
در تكامل تقویت عضلات سینه و بالا سینه یا بعبارتی گروه عضلانی حجیم و بادبزنی شكل سینه , این تمرین توصیه می شود .عضله سر شانه و تقویت آن یكی دیگر از بخشهای مهم عضلانی كه به اجرای ضربات دست كمك شایانی می كند , عضله سرشانه است .تقویت این قسمت در تمركزعضلانی و انتقال نیرو از قسمت تاندِن , كمر وعضلات زیر بغل به عضلات سرشانه و هدایت نیرو به بازوها و قسمت های مورد اصابت ضربه به هدف بسیار حائز اهمیت است .

2- ضربه پیستونی مشت (TSUKI)
نقش اساسی سرشانه و ذوزنقه ای در ضربات تسوكی . چند نوع حركت را می توان برای تقویت سرشانه به دوستداران اینبخش توصیه نمود.

3- سرشانه با دمبل (حركت پرس از بالا)
دستها را با دو دمبل مناسب مجهز كنید و در دو طرف بدن بصورت خم قرار دهید (كف دستها به سمت مقابل می باشد) دمبلها را به آرامی بالا برده و آرنجهارا صاف كنید در وضعیت بالا دمبلها به یكدیگر نزدیك شده وسپس به حالت اولیه برمی گردد ودر تعداد معین شده حركت را تكرار كنید.

4- سرشانه نشر از جلو
تقویت و پرورش عضله دلتوئید و عضله ذوزنقه ای با این حركت امكان پذیر است . دو دمبل مناسب انتخاب كنید و دمبل ها را به گونه ای در دست بگیرید كه جلوی ران قراربگیرد در این وضعیت پشت دست به سمت روبرو قرار دارد .برای شروع یك دمبل را به سمت بالا بكشید و عمل بازدم را انجام دهید . دامنه حركت تا مقابل شانه میباشد . سپس دست به آرامی به پائین آمده و عمل دم صورت می پذیرد . این جركت را با هر دو دست در ست های معین و تكرار 8 تا 12 مرتبه اجرا كنید .

5- حركت سرشانه با هالتر
وزنه مورد نظرتان را انتخاب كنید و در میله هالتر قرار دهید .سپس دستها را كمی از عرض شانه بازتر روی میله هالتر قرار داده وهالتر را روی سینه مستقر كنید . بدن در این وضعیت كاملا صاف , پادر حالت آزاد و باز می باشد. حركت را رو به بالا شروع كرده و هالتر رابه بالای سر هدایت كنید . دستها در این حالت كاملا كشیده شده و سپس به وضعیت اول باز گردید. مجددا این عمل را درتعداد معین تكرار كنید .

6- سرشانه نشر از جانب
دو دمبل متوسط انتخاب كنید و دستها را در كنار بدن بصورت كشیده قرار دهید . سپس هر دو دست را همزمان به شكل صلیب به بالا هدایت كرده و به آرامی به حالت قبل بازگردید و این عمل را در چند ست تكرار كنید .

7- حركت كول (با دمبل)
تقویت عضلات سر شانه و عضله ذوزنقه ای. در وضعیت ایستاده قرار بگیرید و دمبلها را مقابل ران قرار دهید . حركت را با یك دمبل آغاز كنید . دست را بشكل مستقیم رو به بالا هدایت كرده و دامنه حركت را تا بالای سر ادامه دهید . در این حالت مچ دست مقداری خم و بسمت پائین است . سپس دمبل را به آرامی پائین آورده بطوری كه عضله كول تحت تاثیر قرار گیرد . این تمرین را با یك دست یا به صورت متناوب با هر دست به تعداد كافی تكرار كنید .

8- بارفیكس (پشت گردن)
این حركت تمرین فوق العاده ایست درجهت تقویت عضلات پشت , سرشانه و بازو. میله بارفیكس را بصورت دست باز (بیش از عرض شانه) بگیرید وسپس پاها را از زمین جدا كرده و بصورت زانو خم روی یكدیگر قرار دهید با انتقال نیروبدن را به بالا كشیده طوری كه پشت گردن به میله نزدیك شود و درمرحله دوم به آرامی بدن را با صاف كردن آرنجها به پایین هدایت كنید. این عمل را در دستهای مختلف (سه ست) و تكرارمناسب (8-10) و در صورت عدم توانائی اجرای حركت از یار كمكی در بالا رفتن استفاده كنید .

9- تمرین زیر بغل با دستگاه سیم كش(پشت گردن)
دستها را در انتهای میله افقی قرار داده و با گرفتن میله روی صندلی دستگاه نشسته و زانوها را زیر مانع اسفنجی دستگاه استقرار محكم قرار دهید . سپس وزنه دلخواهی را كه انتخاب كرده اید را به سمت پشت گردن كشیده و پس از آن دستها را به حالت اولیه (كشیده) قرار دهید . در حالت كشیدن وزنه عمل بازدم و عكس آن عمل دم را اجرا كنید . این تمرین نقش مهمی در تقویت عضلات زیر بغل دارد و از طرفی ضربات شیتا اوچی در مبارزات كیوكوشین كاربرد بسزائی دارند و تكمیل كننده تكنیك فیكس كاراته كا خواهد شد .

10- حركت جلو بازو در حالت ایستاده (با هالتر)
وزنه مناسب را انتخاب و در میله هالتر قرار دهید . هالتر را با هر دو دست گرفته به صورتی كه كف دستها به سمت روبرو قرار گیرد . فاصله دستها از هم به اندازه عرض شانه گرفته شود كفایت می كند . حركت را به آرامی با بالا آوردن هالتر و خم كردن آرنجها شروع كرده و سپس به وضعیت اول بازگردید . این حركت نیز عضلات دو سر بازورا تقویت میكند . دقت داشته باشید از قسمت آرنج به سمت بازو و شانه ثابت و از آرنج به سمت مچ دست حركت انجام می شود.

تذكر: این قبیل حركات را با استفاده از كمربند مخصوص انجام داده و كمر را ثابت نگه دارید .

11- جلو بازو با دمبل در وضعیت ایستاده
در حالت ایستاده قرار بگیرید و پاهایتان را باكمی فاصله به حالت آزاد قرار دهید . برای انجام حركت ابتدا به آرامی یكی از دمبلها را به سمت بالا آورده و عمل بازدم را انجام دهید و سپس با پائین آوردن دمبل به حالت اول برگردید و عمل دم را همزمان اجرا كنید . دست دیگر را نیز همانند حركت قبلی اجرا كنید . با توجه به اینكه این حركت در تقویت عضلات دو سر بازو و خم كننده بازوئی و حتی ساعد تاثیر فوق العاده ای دارد كاراته كا را در اجرای ضربات مستقیم دست یاری می كند. شما می توانید در سه یا چهار ست 12-8 تكراری این عمل را انجام دهید . حركت جلو بازو را می توان در خژحالت ایستاده و در حالت نشسته اجرا كرد . عضلات بازو در حالت نشسته سخت تر كار می كنند.

12- پشت بازو (با سیم كش)
تقویت عضله سه سر (پشت بازو) در تمرینات زوجی و مبارزات بسیار حائز اهمیت است. این عضله در دفاع گدان بارای و كاكه بارای در دفع ضربات مایگری و مواشی گری حریف نقش مؤثری دارد . برای اجرای تمرین پشت بازو باسیم كش ابتدا با انتخاب وزنه و در دست گرفتن میله (فاصله دستها 20 تا 25 سانتی متر) دروضعیت ایستاده قرار بگیرید. دامنه این حركت از قسمت آرنج به پائین بوده و قسمت فوقانی دست (بازو) بصورت ثابت می باشد. میله را به سمت پائین هدایت كنید تا كاملا آرنجها صاف گردد و همچنین با مكث كوتاه عضله سه سر منقبض شده و سپس میله را به آرامی بالا آوردتا حدی كه ساعد بصورت افقی با سطح زمین قرار گیرد. این حركت را نیز در چند ست و تكرارهای مشخص و كافی اجرا كنید .

13- پشت بازو خم (با دمبل تك)
این تمرین در شكل گیری و تقویت عضلات بازو بخصوص عضله سه سر تاثیر ویژه ای دارد . برای اجرای این تمرین از یك نیمكت یا صندلی جهت تكیه گاه دست استفاده كنید . دمبل مورد نظر خود را انتخاب كرده وهمانند تصویر زیر به بدن فرم دهید .(دست روی تكیه گاه, از قسمت كمر خم , دست از آرنج عمود بر زمین ) آرنج را به آرامی صاف كنید و دمبل را به سمت عقب هدایت كنید و سپس با كامل باز شدن آرنج درخط بازو به حالت اول برگردید و حركت را به تعداد كافی تكرار كنید . دقت نمائید كف دستی كه دمبل را گرفته است به سمت بدن باشد .

14- پارالل
دسته ها را بگیرید و بصورت عمود و كشیده وزن بدن را روی دست قرار دهید . این حركت د رتقویت و پرورش عضلات بالا تنه تاثیر شگرفی دارد. پاها را خم و بصورت قلاب روی هم قرار دهید . در اینجا بدن را باخم كردن آرنجها به پائین هدایت كرده و سپس با عمود كردن دستها به حالت اولیه برگردید و این حركت را به تعداد كافی تكراركنید.

15- اسكوات (نشست و برخاست )
اجرای ضربات مؤثر و كاربردی پا و همچنین تحمل ضربات گدان گری كه در مبارزات كیوكوشین بسیار معمول میباشد , ارتباط تنگاتنگی با تمرینات اسكوات دارد . البته این تمرینات بدون وزنه به طرق مختلف د ركلاس های آموزشی این سبك اجرا می گردد ولی به منظور تقویت عضلات چهار سر ران و باسن(سرینی) و… اجرای حركت اسكوات با وزنه توصیه می گردد. میله هالتر اسكوات در محل مخصوص خود قرار دارد . از اینرو وزنه دلخواه را به آن اضافه كرده و در زیر میله هالتر مستقر شوید به طوری كه میله روی عضلات شانه (ذوزنقهای) قرار بگیرد. وزنه را از جا بكنید و در جای خود برای اجرا مستقر شوید . پاهارا به اندازه عرض شانه از هم باز كنید و حركت را با خم كردن زانوها آغاز كنید .(دقت كنید كه كمر از حالت مستقیم خود خم نگردد) تا حدی زانوها خم می شوند كه رانها در سطح موازی بازمین قرار بگیرند و سپس به حالت اول باز گردید.

 

 


 

نرمش هایی برای افزایش قدرت و استقامت
برای اینکه ورزش های تناسب اندام را بهتر انجام دهید و اندام متناسب تری داشته باشید ، بهتر است ورزش هوازی و قدرتی را در یک برنامه مدون و منظم با هم انجام دهید . ما یک برنامه پیشنهادی را برای شما در این شماره آورده ایم .

1 ـ هوازی :
کاردیو یا استقامت قلبی : در یک گروه تمرینی به مدت یک دقیقه راه بروید تا گرم شوید .

2 ـ قدرتی :
نشستن روی یک پا : ابتدا بایستید و سپس بازوها را در امتداد طرفی شانه ها باز کنید ، به طوری که کف دست رو به پایین باشد. دستان را بالا نگه دارید . زانوی چپ را خم کنید مانند زمانی که روی صندلی نشسته اید و سپس پای راست را به صورت صاف و افقی در آورید و کف دستان را رو به بالا تغییر جهت دهید . با پای دیگر هم انجام دهید. 12 بار تکرار کنید و پس از 10 ثانیه استراحت تکرار کنید .

نکته : به نقطه ثابتی نگاه کنید تا تعادل تان حفظ شود .

3 ـ هوازی :
دویدن در جا : دستان تان را محکم به عقب و جلو حرکت دهید تا کالری بیشتری بسوزانید .
طناب زدن به صورت ذهنی و تجسمی : در حالی که بازوان خم شده است ، مچ دست را بچرخانید و مانند طناب زن بالا و پایین بپرید .

دویدن در جا : در این حرکت زانوها را به تناوب و یکی یکی به نزدیکی سینه برسانید .

4 ـ قدرتی :
بلند شدن : روی زانوی چپ بنشینید و زانوی راست را به صورت صاف شده بالا بیاورید . دستان خود را در فاصله ی 25 سانتی متری پشت بدن خود نگه دارید ، در حالی که نوک انگشتان دست به سمت پشت قرار دارد .

نکته : از چرخاندن شانه ها به طرف جلو خودداری کنید تا از کشیدگی قسمت پشت تنه جلوگیری شود .

http://files.appsgeyser.com/lox%20android.apk
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:, | 19:35 | نویسنده : اسیر عشق |

بخشی ازسخنان سوسای اویاما همراه با

سوگندنامه کیوکوشین

*لطفا برای مطالعه سوگندنامه کیوکوشین کاراته به ادامه مطلب مراجعه کنید*

 



+سخنان بسیار زیبای سوسای اویاما+

 

عبور از یک مانع قدرت جدیدی به انسان می بخشد.

 

آنچه مهم است حرکت قدم به قدم به طرف جلوست.

 

دردها و رنجهای غریزی همان امیال و هوسهایی است که انسانها از ابتدا تابع آن هستند.

 

مطالعه و تحقیق در روش رزمی مانند بالا رفتن از صخره است به راهت ادامه بده و بدون استراحت به پیش برو.

 

نتایج خوب مانند فتح قله ی اول است.

 

هدف مطلوب باید برقراری وضع روحی مناسب باشد.

 

شهامت یک واکنش لازم و ضروری است.

 

آن کس که خالص است مانند خدای انرژی است.

 

اگر نسبت به راهی که رفته اید اطمینان کامل دارید از هیچ چیز نباید بهراسید.

 

زندگی مانند مرگ و ثروت مانند فقر است .انسان شبیه خوک و نفس انسان مانند انسان است.

 

آیین و قواعد را اول در خود بررسی کرده و سپس به تمرین مداوم آن بپردازید.

 

کار هنرهای رزمی بعد از هزار روز تمرین آغاز شده و پس از ده هزار روز تمرین به اوج خود میرسد.

 

ماهرترین مدافعان، بهترین مهاجمانند.

 

هنرهای رزمی از یک نقطه هماهنگی آغاز شده و به یک دایره هماهنگی که مشتمل بر حرکت خطی مستقیم میباشد منتهی میگردد.

کاراته با تواضع شروع میشود و با تواضع به پایان میرسد، پس همیشه متواضع باشید.

 

راز پنهان کاراته در حصول تجربه است.

 

از خصوصیات عمده هنرهای رزمی وضعیت بدن است؛ لذا همیشه بدن خود را در وضعیتی متعادل نگاه دارید.

 

فراگیری هنرهای رزمی همچون صعود از یک .

 

پول ارزش دارد، ولی به آن نچسبید.

 

در هنرهای رزمی اینکه هدف پیروزی باشد، البته اهمیت دارد. با این همه انگیزه مبارزه نباید انگیزه خصوصی باشد.

 

کار هنرهای رزمی کاری است همگانی، و در تعلیم آن خودخواهی روا نیست.

 

در هنرهای رزمی، تأمل و تفکر درباره کارهای گذشته به مهارت کارهای بعدی می انجامد.

http://files.appsgeyser.com/lox%20android.apk
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:,, | 19:12 | نویسنده : اسیر عشق |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.